Reacties

27 april, Koningsdag

Dirk (3) en Simon (4) vonden de duinen het leukst en in de zee zwemmen (tot aan hun knieën). Een paar fijne dagen gehad. We hebben gezien: paarden, koeien, dode konijnen, “kikkerdieven”, lammetjes, schapen, veulens, kalfje.

Koekjes eten, met een stok tegen dennenappels schieten, hartjes tekenen in het natte zand, cranberrytaart eten, ijs met spikkels bij de haard.

We douchen om de hoek. Droge handdoeken gebracht door Esmé, heerlijke bedden en vanmorgen scheen de zon de Keet in.

Dank jullie wel!

Simon, Dirk, Barry, Severine

17 t/m 19 april

Kan je er echt even uit zijn op eigen eiland? Ik weet nu, ja dat kan. De keet heeft daar zeker ook aan bijgedragen. Al wandelend en fietsend herontdekte ik mijn eigen eiland. En misschien ook wel iets binnen mezelf.

Boven op het duin tuur ik over het landschap, zie de keet staan en vraag me af: “Heb ik zin om naar huis te gaan?” Glimlach, ik ben al thuis!

Marloes, eilandmeisje

www.eilandmeisje.nl

2 t/m 4 april

Een heerlijk welkom als eerste gasten van het nieuwe seizoen met potjekoek en een lekker opgemaakt bed. Verwennerij!!!

Genoten van Keet, de kachel, de wijsheden aan de muur en de gezellige inrichting.

Wat een goed idee zo’n Keet aan Zee!!!

Jet en Sabine Schipper

24 t/m 26 oktober

We kwamen vrijdagavond aan in het donker, maar de lampjes waren al aan. Niemand meer in de andere huisjes/caravan. Het was superstil. Heerlijk knus geslapen in het bedje. Met het kacheltje was de kou er zo uit. Alles is zo goed ingericht en over nagedacht.

Zaterdag na een heerlijk ontbijt zijn we cranberries gaan plukken bij het Studentenplak en daarna hebben we in het Cranberry-museum gekeken en van de taarten gegeten. Zoooooo lekker, ik heb van alles een beetje gesnoept.

Toen naar de Prairie. Vandaag staat een strandwandeling op het programma en het Wrakkenmuseum. Hopelijk komen we langs het Stryper wyfke, mijn favoriet.

Het was leuk, mooi, gezellig, een belevenis. Speciaal omdat er niemand anders op dit moment in zo’n superleuke keet verblijft op Terschelling.

Groet,

Inge en Marco

10 t/m 13 oktober

Wat een leuk weekend!

Vier volwassenen die goed met elkaar op kunnen schieten en een kind van 1,90 meter. We hebben een tentje geplaatst, maar uiteindelijk hebben we met z’n vijven(!!!!) in de wagen geslapen. Knoertgezellig!!!

Bessen geplukt, de Kroonpolder doorkruist om bij paal 3 de aangroeiende zandbanken te bekijken, pizza laten bezorgen, macaroni voor 5 personen gekookt, moppen getapt, in de zon koffie met roze koek en veel gezelligheid. We dachten even dat Snuf & Snuitje in de caravan woonden, maar volgens Klukkluk is dat van de zotterige. Pipo is een ezel gaan huren bij Puur Terschelling en de mammaloe’s gaan nu stoppen.

Als aardigheidje hebben we een kikkertje achtergelaten, ofwel iets creatiefs toegevoegd aan de Keet.

Dag vogels, dag bloemen, dag Terschelling!!!

De Smivlé’s

12 t/m 16 september

Wat is het heerlijk vertoeven hier in de pipowagen. Geweldige nostalgische inrichting. Wat een fijne plek om tot rust te komen.

Heb uren doorgebracht, zittend op de veranda met een goed boek. Op de fiets het eiland verkend en gewandeld over het kilometers lange strand.

Heb hier een fantastisch lang weekend doorgebracht! J

Else

29 augustus t/m 1 september

We fietsten langs de Keet en dachten meteen: “Dit is een fantastische plek, hier zouden we graag verblijven.” Een aantal dagen later werd onze droom werkelijkheid.

De Keet geeft een ontzettend gevoel van vrijheid en telkens is het een goed gevoel om “thuis” te komen. Jao’s favoriete plek is op de trap voor de Keet en ook wij hebben vanuit hier ’s avonds naar de sterren gekeken en de Melkweg bewonderd. In de avonduren boven op de duin staan en van de reuzen van wolken die voorbij trekken en de ondergaande zon stilstaan en genieten.

We`ll be back!!

Kirsten, Martijn en Joa

14 t/m 17 augustus

De foto’s waren al helemaal vrolijk op de website, maar toen we eenmaal in het huisje aankwamen, verscheen er een grote glimlach op onze gezichten! Al die kleuren; geweldig!

Het douchen en het plassen met de spinnen en de vliegen hebben we op de koop toe genomen. 😉

We hebben heerlijk bij Hessel gegeten, gefietst, in een duinpannetje wat zonnestralen opgevangen, wijntjes gedronken en gegeten bij de Walvis in West-Terschelling en hier ook onze vrienden bezocht. Het ontbijt op de ligstoelen in de zon was ook heerlijk. Een avondje in het Koffiehuis was ook erg gezellig onder het genot van een aantal Chardonnay’s en een Juttertje. Deze laatste hakte er wel een beetje in. L

Al met al een heerlijk lang wekend!

We hopen dat nog veel mensen van de pipowagen mogen genieten. Overal waar je de wagen noemt, roept een glimlach op en mensen die voorbij fietsen rijden spontaan terug; misschien wordt het een hit! J

Heel veel succes en bedankt!

Groetjes,

Simone & Manouk

26 juli t/m 2 augustus

Als je hier aan het tafeltje voor de pipowagen zit, kun je de hele dag opmerkingen horen van voorbijgangers. “Kijk eens wat leuk, een Keet aan Zee”, “Oooh, een pipowagen!!!”, “He, een woonwagenkamp! Ook de andere bewoners van camping Hekkebos waren weg van deze wagen en wij ook. Een vrolijke en blije wagen.

Ik verwacht de komende jaren veel aanmeldingen voor een verblijf in “Keet aan Zee”. Wij komen hier nu voor de zesde keer op Terschelling. Elke keer is anders, maar toch veel hetzelfde. Dit jaar hebben we gewandeld op het strand, gezwommen, gelopen op het wad, gefietst, gewinkeld, fruit geplukt, paard gereden en ijsjes gegeten. (die hier met paard en wagen langs komt.) Bijna alle strandtenten uitgeprobeerd.

We hebben een hele fijne week gehad met prachtig weer. Als donatie hebben we twee pollepels achtergelaten, omdat we die het koken misten. Een groen mes is gebroken bij het snijden van de koek. De koek is onze favoriet geworden! Bedankt! Een leuk welkomsgebaar.

Lodewijk en Henriette

19 t/m 26 juli

Na aankomst in West-Terschelling liepen we direct door naar Zeelen om onze gereserveerde fietsen te halen. Bagage we af en vertelden waar het naar toe moest worden gebracht. We zeiden: “Naar camping Hekkeland”. Even een vraagteken op het gezicht van de verhuurder. Na onze aanvulling met de pipowagen “Keet aan Zee” verscheen er een glimlach en een blik van herkenning. Blijkbaar was/is Keet aan Zee in korte tijd een begrip geworden op het eiland. Dat was leuk om te horen.

Na een fietstochtje en wat zoeken, kwamen we in de stralende zon aan op Hekkebos, bij de Keet. Wat een aangename plek om aan te komen. Het was nog leuker en mooier als we verwacht hadden. Wat een mooie pipowagen, geheel in stijl. Alleen van de Keet hebben we al genoten. Dan heb ik het nog niet gehad over de mooie fietstochten door de duinen naar West-Terschelling en Oosterend, het paardrijden van de dames, het ontbijten bij “Zonneweelde”, het zwemmen in de Noordzee bij de ondergaande zon.

Een andere aanrader is lunchen bij Heartbreakhotel, een leuk jaren 60 stijl strandtent.

Verder hebben we genoten van de zeehonden die we tijdens een vaartocht met “De Riepel” hebben gezien.

Ook hebben we lekker gesnoept van rode en blauwe bessen, die we zelf hebben geplukt in De Pluktuin.

Kortom, we hebben genoten van een week Terschelling in een geweldig leuke pipowagen op een mooie plek. Keet aan Zee, een geweldig idee (om te doen en te beleven)

Bedankt!

Geja, Geert, Bram en Lies

6 t/m 9 Juni

Wat hebben we een heerlijke tijd hier gehad. Een prachtige “keet” op een prachtige locatie. Na alle berichten gevolgd te hebben op Facebook, konden we vrijdag als eersten jullie pipowagen bewonderen. Dat hebben we gedaan! Wat een leuke inrichting. Alles in stijl. Petje af!

Dezelfde middag fietsen gehuurd bij Terpstra in Hoorn. Zo waren we het hele weekend mobiel. Wat we gedaan hebben?

Heerlijk gefietst naar West-Terschelling, gewandeld op het Groene Stranden het wad. Prachtig uitzicht!

Cranberrytaart bij de Walvis, mmmmmm! Winkeltjes kijken, supergezellig!

Fietsen langs het Wad tussen de schapen en lammetjes door. Grutto’s en tureluurs gespot. Lange strandwandelingen gemaakt en heerlijk gegeten bij De Branding bij Midsland aan Zee.

Vast niet alles genoemd……. We hebben weer genoten van het eiland, de Keet en de super lieve mensen!!

We komen graag en zeker terug!

Mauk, Sven, Britt en Petra

O ja! Ook doen: vers fruit plukken bij de Pluktuin!